menusearch
radiokourosh.ir

آقا و خانم ربات در کورش مال منتظر شما هستند!

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۷/۹/۱۴ چهارشنبه
(14)
(1)
آقا و خانم ربات در کورش مال منتظر شما هستند!
آقا و خانم ربات در کورش مال منتظر شما هستند!

اولین رستوران رباتیک کشور در کورش مال تجربه متفاوتی از لحظه های در کنار هم بودن را برای بازدیدکنندگان رقم می زند.

در این رستوران میزهای لمسی جهت سفارش در مقابل شما قرار گرفته است و طبق میل و سلیقه خودتان غذایتان را انتخاب می کنید.

البته تا غذایتان آماده شود می توانید در همان میز هوشمند با دوستانتان بازی های مختلف ازجمله فوتبال را نیز انجام دهید تا هم سرگرم شوید و از کنار هم بودن بیش تر لذت ببرید.

نکته جالب وقتی است که غذای شما آماده می شود و یک ربات خوش اخلاق و خوش برخورد سفارشتان را سرمیز می آورد تا بعد از خوش و بش با شما و شاید کمی هم شوخی غذای مورد علاقتان را تحویل بگیرید.

یکی از ویژگی های این رستوران این است که به شما امکان تهیه غذا توسط خودتان را نیز می دهد و شما می توانید پیتزا و برگر را مطابق با مواد غذایی که خودتان می پسندید درست کنید . اگر دوست دارید یک غذای رباتیکی را تجربه کنید سری به کورش مال بزنید.

رادیو کورش ، رادیو کورش مال ، رستوران رباتیک در ایران ، رستوران رباتیک در تهران ، رستوران رباتیک در کورش مال ، اولین رستوران رباتیک کشور در کورش مال ، آقا و خانم ربات در کورش مال منتظر شما هستند! ، صرف یک غذای خوشمزه با یک روبات خوش اخلاق در کورش مال ، اولین رستوران رباتیک کشور در کورش مال ، رستوران میزهای لمسی جهت سفارش ، ربات خوش اخلاق و خوش برخورد ، رستوران رباتی در ایران ، رستوران رباتیک ، رباتی که گارسون است ، رستوران ربوشف در کورش مال ، ربات سرآشپز ، دستپخت ربات ، کورش مال ، رادیو کورش در کورش مال ، رسانه صوتی کورش مال ، رادیو کورش صدای لحظه های خوش ، مرکز تجاری کورش ، مرکز خرید کورش ، مرکز فرهنگی تجاری تفریحی کورش ، رستوران باحال در کورش ، ربات ، رباتیک ، ربات آشپز ، میلاد حسن زاده رادیو کورش ، نیلوفر نگهبانی رادیو کورش ، میلاد حسن زاده ، نیلوفر نگهبانی ، مهندس میرعالی ، ربوشف ، robochef ، kouroshmall ، kourosh ، mall ، raio ، radio ، radiokourosh ، kouroshradio ، غذای خوشمزه ، رستوران خوب ، رستوران باحال ، غذای خوشمزه ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر