menusearch
radiokourosh.ir

مدیرعامل کورش مال :ما در کنار کسبه هستیم؛ پس نگران نباشند.

اپلیکیشن اندروید رادیو کورش
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ جمعه
(1)
(0)
مدیرعامل کورش مال :ما در کنار کسبه هستیم؛ پس نگران نباشند.
مدیرعامل کورش مال :ما در کنار کسبه هستیم؛ پس نگران نباشند.

رادیو کورش-جلسه اضطراری هیات‌مدیره کورش‌مال شنبه 98/12/17 با محوریت «کرونا ویروس» برگزار شد و در پایان آن مهندس میرعالی مدیرعامل کورش‌مال به نمایندگی از هیات‌مدیره کورش‌مال اقدام به ارسال پیام برای مالکان و کسبه کورش‌مال نمود.

مدیرعامل کورش‌مال در این پیام تصویری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر مستقیم آن بر کسب و کار بهره‌برداران کورش‌مال، هیات‌مدیره کورشمال امروز در جلسه‌ای اضطراری به بررسی جوانب امر پرداخت و در پایان پیشنهاداتی را جهت همکاری مالکان محترم کورش‌مال با کسبه مجتمع به شرح ذیل مطرح نمود:

پیشنهاد اول: مالکان محترم کورش‌مال کل اجاره اسفند ماه یا بخشی از آن را از مستاجر خود دریافت ننمایند.

پیشنهاد دوم: مالکان محترم کورش‌مال می‌توانند در صورت تمایل زمان دریافت اجاره بهای اسفند ماه را با تعامل با مستاجر خود به تعویق بیندازند.

پیشنهاد سوم: مالکان محترم کورش‌مال درخصوص تقسط اجاره بهای اسفند ماه با مستاجرین خود همکاری نمایند.

پیشنهاد چهارم: مالکین محترم کورش‌مال علاوه بر پیشنهادات فوق‌الذکر به هر روشی که صلاح می‌دانند در راستای تعامل و مساعدت با مستاجران، با ایشان همکاری فرمایند.

مهندس میرعالی در ادامه افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که بسیاری از مالکان محترم کورش‌مال هم مشکلاتی دارند و بعضا تنها منبع درآمدشان همین اجاره هاست. به هرحال کاری که از دست ما برمی‌آید درخواست مساعدت از مالکان کورش‌مال است و من در این راستا تیم فروش کورش‌مال را موظف کرده‌ام که ضمن برقراری ارتباط با مالکان نقطه نظرات هیات‌مدیره کورش‌مال را به استحضار این عزیزان برسانند.

ایشان در ادامه گفت: در ارتباط با مستاجران دکتر فضلی جلسات متعددی داشتیم و از آنجا که ایشان همیشه مستاجران را عضوی از خانواده خود و گروه صنعتی گلرنگ می‌دانند؛ تصمیم گرفتند مستاجرانی را که کمتر از 20 میلیون تومان در ماه اجاره پرداخت می‌کنند از پرداخت اجاره بهای اسفند معاف نموده و به سایر مستاجران این فرصت را بدهند تا با ارائه درخواست کتبی، پرداخت اجاره بهای اسفند را به زمان دیگری موکول نمایند. همچنین این اختیار به بنده اعطا شد که اگر مورد خاصی در واحدهای با اجارۀ بیش از 20 میلیون تومان بود به صورت خاص و با نگاه ویژه‌تر بررسی گردد. دکتر فضلی تاکید دارند که در شرایط خاص فعلی باید نگاهمان معطوف به کسبه کوچک‌تر کورش‌مال باشد و از کسبه بزرگتر می‌خواهیم در این راه در کنار ما و سایر همکارانشان در کورش‌مال باشند.

مدیرعامل کورش‌مال افزود: بنده هم دو مستاجر در کورش‌مال، یکی در بازار طلا و جواهر و یکی در طبقه همکف دارم که به تبعیت و شاگردی جناب آقای دکتر فضلی تصمیم گرفتم 15 روز از اجاره بهای مستاجر بازار طلا را به ایشان تقدیم کنم و 15روز دیگر را نیز با ایشان تاریخ جدیدی را تعیین کنیم. همچنین با عنایت به شرایط متفاوت، تصمیم دارم درخصوص واحدی که در طبقه همکف دارم 20% از فروش اسفند ماه را از ایشان دریافت کنم که عرف منطقی بازار است.

مهندس میرعالی در پایان خطاب به کسبه کورش‌مال گفت: ما در کنار شما هستیم؛ پس نگران نباشید. این روزها خواهد گذشت و انشالله روزهای خوب را پیش رو خواهیم داشت. مطمئن باشید که تنهایتان نخواهیم گذاشت؛ چه در مواجهه با ویروس کرونا و چه در زمینه کسب و کار شما.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر